Welcome to our forums! Log in or Sign up to be able to participate!

Amiga vs Atari vs IBM!!

Discussion in 'Amiga' started by nikos.rizos, May 6, 2014.

  1. dR_wH0

    dR_wH0 Solder Noob Staff Member

    Joined:
    Mar 24, 2012
    Messages:
    5,432
    Likes Received:
    1,407
    Location:
    Thessaloniki
    Εγω θα το ξαναπώ. Τσίπουρο gathering = η απόλυτη λύση ^^ :lol: :lol:
     
  2. Dimitris

    Dimitris Retro Starter

    Joined:
    Mar 7, 2018
    Messages:
    23
    Likes Received:
    44
    Location:
    Athens
    Εγώ την δεκατία του 80 είχα έναν acorn electron, μετά απόκτησα έναν Amstrad CPC 464 και το 1989 ένα Schneider Euro PC. Ένας γείτονάς μου είχε Spectrum 48, ένας άλλος Spectrum 128 και ένας τρίτος Atari ST 520. Ένας ακόμη είχε επίσης Amstrad CPC 464 και όταν είδα την Amiga 500 που αγόρασε, τα έχασα. Έπρεπε να έρθει γερανός να μου κλείσει το στόμα από αυτό που έπαθα με τα γραφικά και τον ήχο. Αυτό που άρεσε εκείνη την εποχή όπως και στην δεκαετία του 90 είναι ότι κάθε υπολογιστής και κονσόλα είχε το δικό του προσωπικό στυλ. Μπορώ π.χ. να καταλάβω κάποιο παιχνίδι αν είναι σε Amiga μόνο και μόνο από τα fonts (δείτε π.χ το Dark Seed). Από κει και πέρα θεωρώ ότι παίζει ρόλο και το τι θέλει ο καθένας το μηχάνημα. Ήθελα πάρα πολύ μια Amiga αλλά δεν ποτέ δεν απέκτησα. Αντίθετα όμως επειδή το αγαπημένο μου είδος ήταν τα adventure games, μόλις πήρα 286 και του έβαλα κάρτα ήχου και cd rom drive (μονής ταχύτητας παρακαλώ, 1993) και είδα το King's Quest 5 με ομιλίες έπαθα μεγάλη πλάκα. Οπότε τελικά παρέμεινα στα PC λόγω των πολλών και ποιοτικών adventures. Στη πορεία φυσικά, τα PC πήραν τα πάνω τους και σε άλλα είδη όπως Doom, Dark Forces, NBA Live κλπ. Εδώ και μια 10ετία όμως ασχολούμαι με ρέτρο...Macintosh. Αυτό γιατί εκτός του ότι δεν είχα ασχοληθεί ποτέ, βρήκα ότι είχαν πολλούς ποιοτικούς τίτλους την δεκαετία 90 με πολλά adventure games και μάλιστα αρκετά παιχνίδια τρέχουν σε ανάλυση 640x480 και ο ήχος επίσης είναι καλύτερος από PC. Δείτε το Monkey Island 1 τι όμορφα γραφικά έχει σε Macintosh ή το Flashback που φαίνονται ακόμη και τα χαρακτηριστικά του προσώπου. Το ωραίο σήμερα πάντως με τα ebay και τα ρέτρο sites είναι ότι μπορούμε να αποκτήσουμε ένα ή περισσότερα dream machine(s) που παλιότερα δεν είχαμε την δυνατότητα.
     
  3. dR_wH0

    dR_wH0 Solder Noob Staff Member

    Joined:
    Mar 24, 2012
    Messages:
    5,432
    Likes Received:
    1,407
    Location:
    Thessaloniki
    Φίλε μου και εγώ μια απο τα ίδια πάνω/κάτω. Εξαίρεση οτι ξεκίνησα με amiga, αλλά μόλις έπιασα pc στα χέρια μου επειδή το κόλλημα ήταν πάντα τα adventures αντε γειά....μονόδρομος πλέον τα IBM!!

    Αλλά αυτό που αναφέρεις για τα monkey island δεν το ήξερα. Τώρα με βάζεις σε σκέψεις ;)
     
    cutlaroc likes this.
  4. Dimitris

    Dimitris Retro Starter

    Joined:
    Mar 7, 2018
    Messages:
    23
    Likes Received:
    44
    Location:
    Athens
    Υπάρχει η σελίδα www.macintoshgarden.org όπου θα βρεις πολλά προγράμμα και παιχνίδια για παλιούς Mac. Επισυνάπτω επίσης φωτογραφίες που έχω καταγράψει από τον Macintosh Performa 6116 που έχω με τον αντίστοιχο τρόπο print screen των windows. Επίσης παρακάτω κάποιες διαφορές:

    An (incomplete) list of Games with enhancements/changes in the Macintosh version over the original DOS version:

    * Leisure Suit Larry 1 - The Land of the Lounge Lizards (Sierra, 1987)
    - 2 graphic sets for 2-bit (bw) and 4-bit (16 color) screens
    - uses an icon-based interface menu
    - uses text windows with enhanced font instead of pure text

    * Gold Rush! (Sierra, 1989)
    - 2 graphic sets for 2-bit (bw) and 4-bit (16 color) screens
    - uses an icon-based interface menu
    - uses text windows with enhanced font instead of pure text

    * Space Quest 3: The Pirates of Pestulon (Sierra, 1989)
    - 2 graphic sets for 2-bit (bw) and 4-bit (16 color) screens
    - Finder interface

    * Leisure Suit Larry 5 (Sierra, 1991)
    - additional sounds (sound samples: toilet flush, airport announcement, …)
    (is explicitly mentioned in the credits, with the possibility to replay the sound samples using a soundboard-like interface)

    * Indiana Jones and the Last Crusade (LucasFilm Games, 1990)
    - 2 graphic sets for 2-bit (bw) and 4-bit (16 color) screens
    - uses an icon-based interface instead of a text-based interface

    * Loom (LucasFilm Games, 1990)
    - 2 graphic sets for 2-bit (bw) and 4-bit (16 color) screens
    - uses same engine as "Indiana Jones and the Last Crusade" but without the icon-based interface

    * The Secret of Monkey Island (LucasFilm Games, 1990)
    - VGA graphics only
    - higher screen solution (640x480) possible (3 sizes possible in total: low, medium, high)
    - graphics smoothed by filter
    - uses an advanced, MI2-like graphical interface instead of a text-based interface

    * Monkey Island 2: LeChuck's Revenge (LucasArts, 1991)
    - higher screen solution (640x480) possible (3 sizes possible in total: low, medium, high)
    - graphics smoothed by filter (can be disabled as an easter egg by entering the word "rough")

    * Indiana Jones and the Fate of Atlantis (LucasArts, 1992)
    - higher screen solution (640x480) possible (3 sizes possible in total: low, medium, high)
    - graphics smoothed by filter (can be disabled as an easter egg by entering the word "rough")

    * Civilization (Microprose, 1993)
    - 2 graphic sets for 2-bit (bw) and 8-bit (256 color) screens
    - Finder-based Interface with resizable window for the playfield
    - enhanced sounds (sound samples)
    - is identical with the Windows 3.x version

    * Railroad Tycoon (Microprose, 1991)
    - 2 graphic sets for 2-bit (bw) and 8-bit (256 color) screens
    - Finder-based Interface with resizable window for the playfield
    - enhanced sounds (sound samples)
    - some screens (title, credits, main screen, broker screen, train screen) are redrawn in a vintage-looking brown style
    - 2 animated screens (bridge building, train crash) missing

    * Wolfenstein 3D (id Software, 1994)
    - higher screen solution (640x480) possible
    - enhanced graphics (redrawn textures and sprites)
    - also playable by mouse
    - two more weapons (flamethrower, rocket launcher)
    - automap feature
    - gameplay differences as of the Atari Jaguar version

    * Command & Conquer (Westwood, 1995)
    - higher screen solution (640x480) possible
    - is identical with the Windows 95 version (Command & Conquer Gold)

    Ορισμένα παιχνίδια βέβαια κυκλοφόρησαν πιο μετά από τα υπόλοιπα formats.
     

    Attached Files:

  5. AEON

    AEON Tech Admin Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2018
    Messages:
    88
    Likes Received:
    171
    Location:
    Athens, Grece
    H Amiga ήταν η βασίλισσα και ο ευσεβής πόθος κάθε gamer που επιθυμούσε να διαθέτει μαζί κι ένα ολοκληρωμένο υπολογιστικό σύστημα (και όχι απλά μια κονσόλα). Αυτά στο διάστημα '87 - '94 περίπου...

    Τα PCs έπειτα πήραν πολύ τα πάνω τους με την έλευση των SVGA, Soundblaster AWE και 3dfx Voodoo και των ευρύχωρων σκληρών δίσκων. Όταν άρχισαν να βγαίνουν adventures με 256+ χρώματα με ομαλότερη κίνηση και υψηλότερο χρονισμό, αλλά και τρισδιάστατα παιχνίδια τύπου Doom ή Alone in the Dark, η πλάστιγγα πλέον έγερνε προς την πλευρά των συμβατών.

    Προσωπικά πάντα τα αντιμετώπιζα ως μηχανήματα Frankenstein, γιατί ειδικά στην αρχή έμοιαζαν με sloppy patchwork από επιμέρους ετερόκλητα κομμάτια. Δεν είχαν μια ενιαία προσωπικότητα, ούτε ιδιαίτερο στυλ (ούτε φυσικά Paula, Denise, Agnus κλπ). Ως αρχιτεκτονική η Amiga ήταν ότι καλύτερο για την περίοδο που βασίλεψε. Γι' αυτό μέχρι το '94 ανέβαλα να αγοράσω, μέχρι που πλέον κατέστη σχεδόν υποχρεωτικό για τη σχολή όπου φοιτούσα προγραμματισμό. Έπειτα γύρισε όλη η αγορά προς το μέρος των PCs και πάπαλα... απέμειναν δυστυχώς μόνο μερικοί ρομαντικοί να ασχολούνται με την "Μεγάλη Κυρία".

    P.S: Για Atari δεν το συζητώ καν. Εκτός αν κάποιος ήθελε να ασχοληθεί με MIDI και μουσική σύνθεση.
     
    dR_wH0, Dimitris and cutlaroc like this.
  6. cutlaroc

    cutlaroc Retro Addict

    Joined:
    Aug 4, 2017
    Messages:
    510
    Likes Received:
    532
    Αααχ Amiga , ευσεβής πόθος δε λές τίποτα... Θυμάμαι ένα παιδί στη γειτονιά μου που μου σύστησε ο κολλητός μου τότε , του οποίου είχαν πάρει δώρο οι γονείς του για τα γενέθλιά του... Μου λέει λοιπόν ο κολλητός μου " Πάμε στο Γιάννη να παίξουμε έχει Amiga ". "Ποιος είναι ο Γιάννης;" "Που τη βρήκε την Amiga;" "Ποιος είμαι;" "Τι κάνω, που βρίσκομαι;;;;"

    Μαπίνω στο σπίτι του Γιάννη ,γνωριζόμαστε, και βούρ στον πατσά!!!
    Ανοίγει την Amiga , βγαίνει το χεράκι με τη δισκέττα , (πρώτο σόκ εγώ από την ανάλυση) βάζει τη δισκέττα και ξεκινάει!!
    "Τιιιιιιιιιιιι; Δε θα γράψει τίποτααααααα; Τι αυτοματισμοί είν'αυτοιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!! Εμείς ολόκληρο "κώδικα" γράφουμε για να παίξουμε ένα παιχνίδι!!!!"
    Και βάζει το Shadow Of The Beast ΙΙ!!!!
    ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ εγώ!!!!!! Τι γραφικάρες είν'αυτές!!!! Λες και παίζεις ηλεκτρονικά είναιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Λιποθυμάωωωωωωω!!!
    Από τότε η Amiga έγινε το αντικείμενο πόθου για μένα. Life would never be the same...
    Κάναμε με τον κολλητό μου να παίξουμε στα δικά μας (Amstrad 6128 εγώ και C64 αυτός) καμιά βδομάδα...

    Τα χρόνια πέρασαν και εν έτει 2012 κατάφερα να την αποκτήσω επιτέλους... Όταν την έβαλα στο κυρίως γραφείο μου δίπλα στον κυρίως υπολογιστή μου, συνειδητοποίησα πραγματικά το βάρος του τίτλου που κουβαλούσε όλα αυτά τα χρόνια... Η Βασίλισσα...Κάθε φορά που μπαίνω στο δωμάτιο και τη βλέπω μου θυμίζει αυτή ακριβώς την ιστορία... :)
    (Συγκινήθηκα τώρα που τη θυμήθηκα πάλι...:cry:)
     
    btp and AEON like this.
  7. AEON

    AEON Tech Admin Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2018
    Messages:
    88
    Likes Received:
    171
    Location:
    Athens, Grece
    Χαχαχα, ακριβώς έτσι...

    Το σκηνικό πολύ κοντινό σε αυτό που περιγράφεις και σε εμένα: Τα παιχνίδια που μου έβαλε και είδα ήταν το Shadow of the Beast I (ο σαγηνευτικός ήχος του πνευστού στην εισαγωγή ήταν σαν enchanting spell που με "έδεσε" για πάντα), το Space Ace, την εισαγωγή του Blood Money (νόμιζα ότι οι αστεροειδείς θα πεταχτούν από το monitor και θα πέσουν πάνω μου!) και το Sword of Sodan (ΟΜG, the size of those sprites!). Ακόμα θυμάμαι το σοκ, το drooling και τον απόηχο αυτής της μυσταγωγικής εμπειρίας. Αναλύσεις, samples, χρώματα, κίνηση, όλα σε ένα μαγικό επίπεδο πιο πάνω από ότι είχα συνηθήσει ως τότε από τον ταπεινό Κομμοντοράκο μου και τα λοιπά 8μπιτα. Ήταν σαν να έχεις μπροστά σου ένα workstation αφιερωμένο να παίζει αποκλειστικά για εσένα παιχνίδια επιπέδου cutting edge arcade της εποχής. Πρέπει να παραμιλούσα για πολλές πολλές ώρες..

    Περιττό να αναφέρω ότι από την επόμενη μέρα ξεκίνησαν οι οικονομίες και σε χρόνο ρεκόρ έκανα τη σχετική επιδρομή στη Στουρνάρη...

    P.S.: Kάποια στιγμή την αναβάθμισα σε Α1200 με σκληρό, την οποία διατηρώ ακόμα σε fully operational condition.
     
    btp and cutlaroc like this.
  8. mike

    mike Retro Member

    Joined:
    Sep 25, 2014
    Messages:
    163
    Likes Received:
    135
    Αυτο ηταν το μυστικο της επιτυχιας, το "ουαου factor".
    Κατι που ηξεραν καλα και εδειχναν οι κατοχοι amiga, κατι που δεν εκμεταλευτηκε η commodore. Εγω θυμαμαι εκεινη την εποχη οτι ΟΛΟΙ ηθελαν να παρουν amiga, οχι επειδη ειδαν τα περιοδικα, ειδαν διαφημισεις, ειδαν τα τεχνικα χαρακτηριστικα ή οτιδηποτε σχετικο απο την commodore, αλλα ολοι ηθελαν amiga επειδη την ειχαν δει σε καποιον φιλο ή σε καποιο μαγαζι, ΖΩΝΤΑΝΗ να παιζει.
    Και αργοτερα οταν εγινα κατοχος amiga, καταλαβαινα και πως σκεφτονουσαν οι κατοχοι amiga. Συνηθως πηγαιναν πρωτα στα σπιτια αλλων να παιξουν με το amstrad, το spectrum, τον atari κτλ και μετα ειχαν ετοιμο στο μυαλο τους το σχεδιο τους: ξεκινημα με καποιο full εντυπωσιακο game με εισαγωγη οπου στους φιλους απλα επεφταν τα σαγονια. Οπως για παραδειγμα το SoTB 1 ή το Defender of the Crown. Εγω μεταγενεστερα εβαζα το pinball fantasies οπου η εισαγωγικη μουσικη εκανε την διαφορά. Μετα απο αυτο το σοκ, ο φιλος δεν σκεφτοταν ουτε πόσο κοστιζει η Α500, ουτε εαν δεν εχει midi, ουτε οτι δεν εχει σοβαρη basic, ουτε τιποτα αλλο, ηθελε μια amiga "ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ".
     
    cutlaroc and AEON like this.
  9. cutlaroc

    cutlaroc Retro Addict

    Joined:
    Aug 4, 2017
    Messages:
    510
    Likes Received:
    532
    H αίσθηση όταν πρωτοείδα από κοντά την Amiga να παίζει (γιατί όσο και να χει βλέπαμε φωτογραφίες σε Pixel, User και τα συναφή) ήταν πέρα από κάθε φαντασία τότε... Αυτό το άλμα από τα γραφικά 8μπιτων σε 16μπιτα ήταν μεγάλο μπάμ... Δε σου κάνει αίσθηση μετά τίποτα... Προσωπικά ούτε μετά τα pc ούτε τίποτα...
     
    mike and AEON like this.
  10. toples50

    toples50 Retro Starter

    Joined:
    Feb 15, 2015
    Messages:
    49
    Likes Received:
    27
    Όντως η Amiga μέχρι το '93 άντε βαριά '94 δεν πιανόταν όχι μόνο στα games αλλά και στα graphics γενικότερα.Μετά ήρθε η Commodore που δεν κατάλαβε τι όπλο είχε στα χέρια της και την αποτελείωσε...
    Αυτό που λέει ο Δημήτρης για τα games στον Mac ισχύει.Τα adventures ήταν καλύτερα στα Mac απ'ότι στα PC λόγω υψηλότερης ανάλυσης.Μάλιστα επειδή κυκλοφορούσε η έκδοσή τους αργότερα όλο και κάποια βελτίωση υπήρχε.
     
    cutlaroc and Dimitris like this.
  11. konc

    konc Retro Enthusiast

    Joined:
    Nov 8, 2012
    Messages:
    344
    Likes Received:
    194
    Αντίστοιχο άλμα όπως αυτό που πολύ όμορφα περιγράφετε (προσωπικά θεωρώ πως και η Atari ήταν ισάξιο μέλος σ' αυτό -άλλη κουβέντα φυσικά), που άφησε κόσμο ξανά με το σαγόνι στο πάτωμα, που έκανε κόσμο να πει ξανά "αυτό το θέλω χθες", έγινε άλλη μία φορά αρκετά αργότερα και σε άλλες εποχές. Εκεί στις αρχές του 1997 με την πρώτη Voodoo της 3dfx. Έτσι για την ιστορία μιας και το thread περιλαμβάνει και PCs στον τίτλο, μη με φάτε ;) Είναι εντυπωσιακό μελετώντας σήμερα αντικειμενικά την ιστορία πόσες λίγες πραγματικά επαναστατικές/απότομες αλλαγές συνέβησαν. ΟΚ πάντα κάτι νέο κυκλοφορούσε που έκανε ντόρο και ήταν καλύτερο από τα υπάρχοντα, αλλά για όσους ακολουθούσαν το σπορ είναι ελάχιστα τα πράγματα που μπόρεσαν να κάνουν αντίστοιχη πρώτη εντύπωση με μια Amiga ή με μια Voodoo.
     
    turrican, cutlaroc and riscknight like this.
  12. riscknight

    riscknight Retro Enthusiast

    Joined:
    Jul 16, 2015
    Messages:
    400
    Likes Received:
    207
    Σωστος.
    Γενικα τα 'παλια χρονια' ειχαν αυτη τη 'μαγεια' που δεν υπαρχει πλεον - και δεν αναφερομαι μονο στη Amiga και το glide της 3DFX φυσικα.

    Τωρα, μονο με VR θα 'εκστασιαστει' καποιος... Προσωπικα πιστευω οτι ηταν *αυτα τα χρονια* που ειχαν κατι μαγικο - Amigες - Atariα - Acorn, 80s και 90s...

    H, φταει το οτι ειμαστε παιδια? Και για τα σημερινα πιτσιρικια το PS4 ειναι η 'Amiga' τους?

    Παντως, εμεις τα 'ειδαμε ολα'... απο το LYNX και το NewBrain μεχρι οτι υπαρχει σημερα.
     
    cutlaroc, konc and geoanas like this.
  13. geoanas

    geoanas Commodore Vampire Staff Member

    Joined:
    Oct 21, 2012
    Messages:
    5,559
    Likes Received:
    2,241
    Location:
    Earth
    Αυτό :emoji_point_up::emoji_relieved::emoji_ok_hand:
     
    cutlaroc likes this.
  14. mike

    mike Retro Member

    Joined:
    Sep 25, 2014
    Messages:
    163
    Likes Received:
    135
    Το επομενου "ουαου factor" ηταν το ps1. Μεχρι τοτε οι κονσολες ηταν βελτιωση των ηδη δεδομενων δυνατοτητων. Ακομα και το "πολυ" jaguar ηταν απλα βελτιωση του διαδεδομενου software, δηλαδη παιχνιδια του στυλ Megadrive, SNES, amiga κτλ αλλα καλυτερα. Mετα ηρθε το ps1, το οποιο εδειχνε FMV κλιπακια και επανω σε αυτα κινουνταν sprites (!) ναι αυτο υπαρχει στο FF8 και σε ολους εκανε εντυπωση. Επισης ειχε πραγματικες 3D ικανοτητες, οποτε περασαμε στην 3D εποχη.
    Για εμενα προσωπικα, μετα το 2005 μονο 2 παιχνιδια με εντυπωσιασαν: το God of War για ps2, και μετα το Halo3 σε xbox360. Απο εκει και περα τιποτα δεν με εχει εντυπωσιασει, ουτε το ps3, ουτε το ps4, ουτε το xbox ONE, ουτε το VR.
     
    cutlaroc likes this.
  15. Jimpir76

    Jimpir76 Retro Member

    Joined:
    Oct 22, 2017
    Messages:
    111
    Likes Received:
    138
    οι ενήλικες του μέλλοντος θα αναπολούν τα tablet με νοσταλγία και θα λένε τα ίδια με μας τώρα.
     
    cutlaroc likes this.
  16. cutlaroc

    cutlaroc Retro Addict

    Joined:
    Aug 4, 2017
    Messages:
    510
    Likes Received:
    532
    Η το ιPhone σε 20 χρόνια... Όπως στο Back To The Future ΙΙ στο Cafe 80's με το Gunman arcade ο Ellijah Woods και το άλλο παιδάκι που λένε "You use your hands???" :)
     
    Jimpir76 likes this.
  17. Dimitris

    Dimitris Retro Starter

    Joined:
    Mar 7, 2018
    Messages:
    23
    Likes Received:
    44
    Location:
    Athens
    Όντως ή μπορεί να λένε τι ωραία ήταν τότε που παίζαμε ps3.
     
  18. Dimitris

    Dimitris Retro Starter

    Joined:
    Mar 7, 2018
    Messages:
    23
    Likes Received:
    44
    Location:
    Athens
    Πάντως σίγουρα τα 3dfx έκαναν τη διαφορά αλλά εμένα πάντα με ενθουσίαζε περισσότερο ο ήχος από τα γραφικά. Όταν είδα το Unreal σε έναν γνωστό μου, περισσότερο έπαθα πλάκα με μία σκοτεινή μουσική υπόκρουση που είχε ορισμένες στιγμές η πρώτη πίστα απ ότι την ποιότητα των γραφικών. Γι αυτό και έχω και μια roland mt32 για τα sierra on line Macintosh games. Κάποια στιγμή θέλω να την συνδέσω στο PC που έχω και υποστηρίζει πολλά παιχνίδια. Μια χαωτική διαφορά είναι το Police Quest 2 adlib vs roland mt32 αν κοιτάξετε στο youtube. Πιστεύω η Amiga επίσης είχε καλύτερο ήχο απο soundblaster. Θυμάμαι ορισμένα παιχνίδια πχ. Flashback, Formula One Grand Prix που σε Amiga είχε καλύτερη ποιότητα ήχου αλλά σε PC ήταν καλύτερα τα γραφικά λόγω 256 χρωμάτων.
     
  19. dR_wH0

    dR_wH0 Solder Noob Staff Member

    Joined:
    Mar 24, 2012
    Messages:
    5,432
    Likes Received:
    1,407
    Location:
    Thessaloniki

    Χμμμ δεν νομίζω να συμβεί αυτό. Ο Wow factor πλέον έχει εκμηδενιστεί πάρα πολύ - πλέον τα επόμενα βήματα στην τεχνολογία απο τα σημερινά είναι πολύ λιγότερα και με πολύ μικρότερες διαφορές μεταξύ τους.

    Δηλαδή κάθε χρονιά κοιτάμε να πάμε σε επόμενη γενικά επεξεργαστών / gpu που θα δώσει τί ; Καλύτερη κατανάλωση, περισσότερα frames per seconds και λιγότερο display lag στα fps παιχνίδια..αυτό!

    Τα γραφικά δεν ξέρω πόσο καλύτερα μπορούν να γίνουν - ήδη αν θέλουν μπορούν να τα κάνουν σχεδόν αληθοφανή, αλλά αυτός δεν είναι ο σκοπός.

    Ίσως για αυτό γίνεται και μια προσπάθεια να κάνουν ενα rollback στο παρελθόν και βλέπουμε μια indie σκηνή να ασχολείται με το να φτιάχνει και καλά "ρετρο" παιχνίδια, αλλά και εταιρείες όπως η Nintendo που προσπαθούν να ξανα-εκμεταλεύτουν παλαιότερα concepts υπό την μορφή των mini (NES Mini, SNES Mini, κτλ).

    Για μένα όπως δεν θα γίνει ποτέ αναβίωση της 80'ς μουσικής σκηνής έτσι και με την 80ής των υπολογιστών :)
     
  20. mike

    mike Retro Member

    Joined:
    Sep 25, 2014
    Messages:
    163
    Likes Received:
    135
    Το θεμα ειναι οτι για να αυξησεις π.χ. κατα 10% την "εικονα" ενος χαρακτηρα σε σημερινο video game, χρειαζεται να αυξηθει η υπολογιστικη ισχυ για 30%, διοτι το ολο εγχειρημα απαιτει μερικα δισεκατομυρια υπολογισμους παραπανω στο 3D περιβαλλον. Δηλαδη η βελτιωση ενος παιχνιδιου απαιτει δυσαναλογη βελτιωση του hardware. Αντιθετα τα πρωτα χρονια, η βελτιωση του hardware για παραδειγμα απο τα 8bit (spectrum, amstrad κτλ) στα 16bit ειχε πολυ μεγαλη διαφορα στο software που απεδιδε, με αποτελασμα το wow factor απο τα 8 στα 16 μπιτ να ειναι τεραστειο. Ενα παιχνιδι σε amiga ηταν 200% καλυτερο απο ενα παιχνιδι σε spectrum, τωρα ενα παιχνιδι ps4 ειναι 20% καλυτερο απο ενα παιχνιδι ps3, και παλι αυτο το 20% απαιτει μεγαλο αλμα στην υπολογιστικη ισχυ.
    Με λιγα λογια εχεις απολυτο δικαιο :D
     

Share This Page