Wow! It seems you have yet to create an account with us! Needless to say, you have to register in order to get the full "iamretro" experience! You will then be able to create your own topics, reply to posts and be an active member of the MOST prolific community in Greece (even further than that, but we're being modest for now). So don't delay! REGISTER!
alex76gr said:Εγώ από το Amigahellas.
Missas6128 said:Εμενα με καλεσε Ο ALEX76gr. Πρεπει να το διαδωσουμε!Οπτιμους πως παει το παιχνιδι που εγραφες?Μιλαγαμε και στο youtube. ειμαι ο misel982001 εκει!
Optimus said:Missas6128 said:Εμενα με καλεσε Ο ALEX76gr. Πρεπει να το διαδωσουμε!Οπτιμους πως παει το παιχνιδι που εγραφες?Μιλαγαμε και στο youtube. ειμαι ο misel982001 εκει!
Γεια
Κάποιες δυνατότητες της engine που είχα δείξει τις παρουσίασα στο πρόσφατο demo μου Wolfenstrad που θα βρεις και σε άλλο post στο forum.
Μετά από το πέρας αυτού του demo αποφάσισα να ξεκινήσω επιτέλους τα σχέδια μου για ένα παιχνίδι με αυτήν την engine και προσωπικά με πορώνει περισσότερο να ξεκινήσω κάτι τέτοιο από ότι το democoding απλώς και πάλι φαντάζομαι θα πάρει χρόνο. Πάντως και λόγω του demo βελτίωσα αρκετά πράγματα που θα με βοηθήσουν και στο παιχνίδι, π.χ. με τα εφφέ πάνω στους τοίχους (όπου δεν αλλάζω κάθε pixel πραγματικά των textures, αλλά σχετίζονται με κάτι tricks σχετικά με τον τρόπο που κάνω το τελικό mapping των textures πάνω στους τοίχους, και μπορεί κανείς με λίγη φαντασία να κάνει πολλά εφφέ που θα έχουν πρακτική χρησιμότητα, π.χ. portals, πυρσούς και τοίχους που ραγίζουν, και θα είναι εντυπωσιακό σαν additional effe σε τέτοια engine (αν φυσικά μου φτάνει η μνήμη)).
Στο demo χρησιμοποιώ μια από τις δύο μεθόδους που σκεφτόμουν, realtime περιστροφή 360 γύρω από ένα σταθερό σημείο και ελάχιστο precalc όταν πας στο επόμενο σημείο. Αυτό, αν μπορέσω να κάνω και smooth κίνηση κλειδωμένη σε 4 κατευθύνσεις, θα μπορούσε να γίνει εντυπωσιακό rpg σε στυλ eye of the beholder αλλά με τη διαφορά ότι η περιστροφή και κίνηση στα γειτονικά block θα είναι ομαλή και όχι σπαστή. Τώρα, η δεύτερη έκδοση της engine θα ήταν να κινείσαι πιο ελεύθερα σαν wolfenstein shooter αλλά προς το παρών είναι πολύ αργή και με σημαντικά bugs. Χρησιμοποιείται για precalcs τα 360 view αλλά όχι σε realtime ( εκείνο το running στο διάδρομο με τα greetings στο demo, δεν είναι πραγματικά realtime, αλλά διαβάζεται ένα sequence από precalced αποστάσεις και texture coordinates για κάθε columns σε μερικά frames (και γίνονται και μερικά interpolations μεταξύ τους γιατί δεν χωρούσε)). Αλλά θα το προσπαθήσω να την κάνω optimize (άλλωστε έχω δει realtime engines με ok speed σε C64, οπότε γίνεται) και θα χρησιμοποιηθεί στη δεύτερη μου ιδέα για ένα πιο wolfensteinοηδές παιχνίδι αλλά ίσως με στοιχεία adventure (σαν το Doom RPG ας πούμε στα κινητά, μη ενδιαφέρουσες RPG μάχες αλλά πολλοί NPCs, φοβερά easter eggs, αστεία, exploration, κλπ). Οπότε μάλλον θα ξεκινήσω το RPG για την πόρωση, και με την άλλη έκδοση της engine βλέπουμε. Θέλω να φτιάξω και zooming sprite routine, collisions, να καθαρίσω τον κώδικα, να κάνω καλύτερη διαχείρηση μνήμης, game logic, και πολλά άλλα κομμάτια που λείπουν. Με πορώνει γιατί μια ζωή demos κάνω αλλά ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι άλλο. Φαντάζομαι θα μου πάρει 1-2 χρόνια αν ξεκινήσω τώρα και αναλόγως με την πόρωση (δεν είναι έυκολη δουλειά το gamedev, ειδικά κάτι τόσο φιλόδοξο).