What's new
iamretro

Wow! It seems you have yet to create an account with us! Needless to say, you have to register in order to get the full "iamretro" experience! You will then be able to create your own topics, reply to posts and be an active member of the MOST prolific community in Greece (even further than that, but we're being modest for now). So don't delay! REGISTER!

Art for nothing... or let's make a demo! Shall we?

turrican

Too Retro to post!
Comrade
Joined
Jun 13, 2012
Messages
3,019
Αριστούργημα!!! :love:
(Να μην πω ότι μαθαίνουμε και πράγματα...) :D :cool:
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
Νεότερα... :)

Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα η θέση που μου απέδωσαν οι κριτές στον Open Call διαγωνισμό που διοργάνωσε η KIRA ART GALLERY, διεθνής όμιλος με έδρα την Βαρκελώνη.

Ένα outsider ΄έφτασε μέχρι τους semifinalists... Αυτό αποτελεί κίνητρο και έναυσμα να ασχοληθώ με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο στον καινούργιο κόσμο της ζωγραφικής και της καλλιτεχνίας :)


Kira Art Gallery Open call _All Mediums & Mixed Media Competition.jpg

All Mediums & Mixed Media​

Competition​


 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
Τίτλος έργου: "Αυτή ΔΕΝ είναι η Ιθάκη" , 2022

Υλικά / Materials:
Graphite pencils Lyra Rebrand 2H,4H,5B, Color pencils aquarell Staedtler Noris, Watercolor Faber Castell, SAKURA Pigma Micron Fineliners (Royal Talens), Acrylic colors on durex matt Schoeller paper.
50 Χ 70 cm

Περιγραφή:

Αυτή ΔΕΝ είναι η Ιθάκη. Η Ιθάκη είναι αυτή:

Ἰθάκη

Σὰ βγεῖς στὸν πηγαιμὸ γιὰ τὴν Ἰθάκη,
νὰ εὔχεσαι νἆναι μακρὺς ὁ δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τοὺς Λαιστρυγόνας καὶ τοὺς Κύκλωπας,
τὸν θυμωμένο Ποσειδῶνα μὴ φοβᾶσαι,
τέτοια στὸν δρόμο σου ποτέ σου δὲν θὰ βρεῖς,
ἂν μέν᾿ ἡ σκέψις σου ὑψηλή, ἂν ἐκλεκτὴ
συγκίνησις τὸ πνεῦμα καὶ τὸ σῶμα σου ἀγγίζει.
Τοὺς Λαιστρυγόνας καὶ τοὺς Κύκλωπας,
τὸν ἄγριο Ποσειδώνα δὲν θὰ συναντήσεις,
ἂν δὲν τοὺς κουβανεῖς μὲς στὴν ψυχή σου,
ἂν ἡ ψυχή σου δὲν τοὺς στήνει ἐμπρός σου.
Νὰ εὔχεσαι νά ῾ναι μακρὺς ὁ δρόμος.
Πολλὰ τὰ καλοκαιρινὰ πρωϊὰ νὰ εἶναι
ποὺ μὲ τί εὐχαρίστηση, μὲ τί χαρὰ
θὰ μπαίνεις σὲ λιμένας πρωτοειδωμένους·
νὰ σταματήσεις σ᾿ ἐμπορεῖα Φοινικικά,
καὶ τὲς καλὲς πραγμάτειες ν᾿ ἀποκτήσεις,
σεντέφια καὶ κοράλλια, κεχριμπάρια κ᾿ ἔβενους,
καὶ ἡδονικὰ μυρωδικὰ κάθε λογῆς,
ὅσο μπορεῖς πιὸ ἄφθονα ἡδονικὰ μυρωδικά.
Σὲ πόλεις Αἰγυπτιακὲς πολλὲς νὰ πᾷς,
νὰ μάθεις καὶ νὰ μάθεις ἀπ᾿ τοὺς σπουδασμένους.
Πάντα στὸ νοῦ σου νἄχῃς τὴν Ἰθάκη.
Τὸ φθάσιμον ἐκεῖ εἶν᾿ ὁ προορισμός σου.
Ἀλλὰ μὴ βιάζῃς τὸ ταξείδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλὰ νὰ διαρκέσει.
Καὶ γέρος πιὰ ν᾿ ἀράξῃς στὸ νησί,
πλούσιος μὲ ὅσα κέρδισες στὸν δρόμο,
μὴ προσδοκώντας πλούτη νὰ σὲ δώσῃ ἡ Ἰθάκη.
Ἡ Ἰθάκη σ᾿ ἔδωσε τ᾿ ὡραῖο ταξίδι.
Χωρὶς αὐτὴν δὲν θἄβγαινες στὸν δρόμο.
Ἄλλα δὲν ἔχει νὰ σὲ δώσει πιά.
Κι ἂν πτωχικὴ τὴν βρῇς, ἡ Ἰθάκη δὲν σὲ γέλασε.
Ἔτσι σοφὸς ποὺ ἔγινες, μὲ τόση πείρα,
ἤδη θὰ τὸ κατάλαβες ᾑ Ἰθάκες τί σημαίνουν.


Προσωπική σημείωση:
"Τυχαία" το έργο ξεκίνησε 29/4/2022, ημέρα που έφυγε από την ζωή, το 1933, ο ποιητής Κωνσταντίνος Καβάφης.
Το ποίημα πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Γράμματα του Οκτωβρίου - Νοεμβρίου 1911, όταν ο ποιητής ήταν σαράντα οκτώ ετών. Ανήκει στα διδακτικά ποιήματα του Καβάφη.
Με σεβασμό στον ποιητή...

IMG_20220505_195344.jpg

IMG_20220505_194628.jpg

IMG_20220505_194653.jpg

 

Always Somewhere

Retro Mentor
Comrade
Joined
Jul 8, 2017
Messages
1,530
Νεότερα... :)

Αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα η θέση που μου απέδωσαν οι κριτές στον Open Call διαγωνισμό που διοργάνωσε η KIRA ART GALLERY, διεθνής όμιλος με έδρα την Βαρκελώνη.

Ένα outsider ΄έφτασε μέχρι τους semifinalists... Αυτό αποτελεί κίνητρο και έναυσμα να ασχοληθώ με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο στον καινούργιο κόσμο της ζωγραφικής και της καλλιτεχνίας :)

All Mediums & Mixed Media​

Competition​



Απο την ιστοσελίδα του διαγωνισμού διαβάζω το παρακάτω...

Semi-Finalists

George Anastasiadis •


Είσαι ΑΣΤΕΡΙ!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΩΡΓΟ!!!!

:emoji_trophy::emoji_trophy::emoji_trophy::emoji_trophy::emoji_clap::emoji_clap::emoji_clap::emoji_clap::emoji_clap::emoji_thumbsup::emoji_thumbsup::emoji_thumbsup::emoji_thumbsup::emoji_thumbsup:
 

Always Somewhere

Retro Mentor
Comrade
Joined
Jul 8, 2017
Messages
1,530
Τίτλος έργου: "Αυτή ΔΕΝ είναι η Ιθάκη" , 2022

Υλικά / Materials:
Graphite pencils Lyra Rebrand 2H,4H,5B, Color pencils aquarell Staedtler Noris, Watercolor Faber Castell, SAKURA Pigma Micron Fineliners (Royal Talens), Acrylic colors on durex matt Schoeller paper.
50 Χ 70 cm

Περιγραφή:

Αυτή ΔΕΝ είναι η Ιθάκη. Η Ιθάκη είναι αυτή:

Ἰθάκη

Σὰ βγεῖς στὸν πηγαιμὸ γιὰ τὴν Ἰθάκη,
νὰ εὔχεσαι νἆναι μακρὺς ὁ δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τοὺς Λαιστρυγόνας καὶ τοὺς Κύκλωπας,
τὸν θυμωμένο Ποσειδῶνα μὴ φοβᾶσαι,
τέτοια στὸν δρόμο σου ποτέ σου δὲν θὰ βρεῖς,
ἂν μέν᾿ ἡ σκέψις σου ὑψηλή, ἂν ἐκλεκτὴ
συγκίνησις τὸ πνεῦμα καὶ τὸ σῶμα σου ἀγγίζει.
Τοὺς Λαιστρυγόνας καὶ τοὺς Κύκλωπας,
τὸν ἄγριο Ποσειδώνα δὲν θὰ συναντήσεις,
ἂν δὲν τοὺς κουβανεῖς μὲς στὴν ψυχή σου,
ἂν ἡ ψυχή σου δὲν τοὺς στήνει ἐμπρός σου.
Νὰ εὔχεσαι νά ῾ναι μακρὺς ὁ δρόμος.
Πολλὰ τὰ καλοκαιρινὰ πρωϊὰ νὰ εἶναι
ποὺ μὲ τί εὐχαρίστηση, μὲ τί χαρὰ
θὰ μπαίνεις σὲ λιμένας πρωτοειδωμένους·
νὰ σταματήσεις σ᾿ ἐμπορεῖα Φοινικικά,
καὶ τὲς καλὲς πραγμάτειες ν᾿ ἀποκτήσεις,
σεντέφια καὶ κοράλλια, κεχριμπάρια κ᾿ ἔβενους,
καὶ ἡδονικὰ μυρωδικὰ κάθε λογῆς,
ὅσο μπορεῖς πιὸ ἄφθονα ἡδονικὰ μυρωδικά.
Σὲ πόλεις Αἰγυπτιακὲς πολλὲς νὰ πᾷς,
νὰ μάθεις καὶ νὰ μάθεις ἀπ᾿ τοὺς σπουδασμένους.
Πάντα στὸ νοῦ σου νἄχῃς τὴν Ἰθάκη.
Τὸ φθάσιμον ἐκεῖ εἶν᾿ ὁ προορισμός σου.
Ἀλλὰ μὴ βιάζῃς τὸ ταξείδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλὰ νὰ διαρκέσει.
Καὶ γέρος πιὰ ν᾿ ἀράξῃς στὸ νησί,
πλούσιος μὲ ὅσα κέρδισες στὸν δρόμο,
μὴ προσδοκώντας πλούτη νὰ σὲ δώσῃ ἡ Ἰθάκη.
Ἡ Ἰθάκη σ᾿ ἔδωσε τ᾿ ὡραῖο ταξίδι.
Χωρὶς αὐτὴν δὲν θἄβγαινες στὸν δρόμο.
Ἄλλα δὲν ἔχει νὰ σὲ δώσει πιά.
Κι ἂν πτωχικὴ τὴν βρῇς, ἡ Ἰθάκη δὲν σὲ γέλασε.
Ἔτσι σοφὸς ποὺ ἔγινες, μὲ τόση πείρα,
ἤδη θὰ τὸ κατάλαβες ᾑ Ἰθάκες τί σημαίνουν.


Προσωπική σημείωση:
"Τυχαία" το έργο ξεκίνησε 29/4/2022, ημέρα που έφυγε από την ζωή, το 1933, ο ποιητής Κωνσταντίνος Καβάφης.
Το ποίημα πρωτοδημοσιεύτηκε στο περιοδικό Γράμματα του Οκτωβρίου - Νοεμβρίου 1911, όταν ο ποιητής ήταν σαράντα οκτώ ετών. Ανήκει στα διδακτικά ποιήματα του Καβάφη.
Με σεβασμό στον ποιητή...

View attachment 20604

View attachment 20605

View attachment 20606


Θα μας τρελάνεις τελείως Γιώργη!!! Εξαιρετική δουλειά.. φοβερός πίνακας!!!
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
Plotter κατάπιες αγόρι μου;
Φανταστικά.
Χα!Χα!Χα! Ακριβώς έτσι θα περιέγραφα τον τρόπο που δουλεύει το χέρι μου όταν σχεδιάζω! :D Να σκεφτείς ότι ο δείκτης του δεξιού μου χεριού έγινε πλακέ! :D

... πως με πιάνεις.. πως με πιάνεις ! :)
 

turrican

Too Retro to post!
Comrade
Joined
Jun 13, 2012
Messages
3,019
Με το καλημέρα στους semifinalists!!! :D:D:D
Μπράβο βρε GEO!!! Ωραίος βρε φίλε!!!

(πσσστ, χρειάζεσαι ένα manager! Μόνο εγώ θα σε κάνω διάσημο!!!) :whistle:

Πανέμορφος και ο τελευταίος πίνακας!
(Βλέπω κάποιες λεπτομέρειες σαν 3D στο φυτό; ) :thumbup:
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
Asking for Forgiveness.jpg


Τίτλος : «Ζητώντας συγχώρεση», 2022

Υλικά: SAKURA Pigma ink, Acrylic colors on durex matt Scoeller paper

Διαστάσεις: 50 X 35 cm



Ο Πλούτωνας ήταν ο κυβερνήτης του κάτω κόσμου. Αδερφός με τον Δία και τον Ποσειδώνα, κυβερνούσε επί των νεκρών με την αρωγή δαιμόνων. Απαγόρευε αυστηρά στους υποτελείς του να φύγουν και εξοργίζονταν όταν κάποιος προσπαθούσε να διαφύγει (να επανέλθει στην ζωή) ή αν κάποιος προσπαθούσε να καρπωθεί ότι ήταν δικαιωματικά δικό του. Η μορφή του ήταν τρομακτική, ψυχρή και τίποτα δεν ήταν ικανό να τον συγκινήσει ώστε να επιτρέψει την ψυχή, είτε κοινών ανθρώπων είτε ηρώων, να επιστρέψει στον πάνω κόσμο και στην ζωή. Η μόνη φορά που το επέτρεψε ήταν με τον Ορφέα και την Ευρυδίκη.

Ο Πλούτωνας δεν ακούει και δεν συγχωρεί. Καρπώνεται ότι του ανήκει και δεν επιτρέπει σε κανέναν να του το πάρει πίσω. Λόγω του τρόμου που προκαλούσε και μόνο το άκουσμα του, δεν απεικονίζεται πολύ συχνά στις κλασσικές τέχνες. Παρά του ότι ήταν Ολύμπιος Θεός, δεν ήθελε σχεδόν καμία επαφή και προτιμούσε πάντα το σκοτεινό του βασίλειο. Φοβερός στην μάχη και πέρα για πέρα δίκαιος.

Εδώ απεικονίζεται να σχηματίζει με τον δείκτη του χεριού του, το σημείο της σιωπής, δείχνοντας όμως προς τον Ουρανό. Το χέρι του απεικονίζεται μακρύ και αέρινο ως αλληγορική επέκταση των τειχών της Τροίας, καθώς ανασύρεται έξω από το σκοτάδι που κυριαρχεί στον κόσμο του. Στο σώμα του κουβαλά ψυχές ως δικαιωματικά και αναφαίρετα αποκτήματα του.

Στο κέντρο, η φιγούρα – σύμβολο του Αχιλλέα. Παρότι γιος της Θέτιδος, άτρωτος και ατρόμητος στην μάχη, μετά τον θάνατο του φίλου του, υπέπεσε στο θανάσιμο αμάρτημα της βεβήλωσης σώματος νεκρού. Γνωστός και από την πάθος και τον θυμό του για την Βρισηίδα (Αχιλλέως μήνις), ο Αχιλλέας περιγράφεται ως άνθρωπος ακραίων συναισθημάτων που εξοργίζεται και αντιδρά χωρίς κανέναν έλεγχο με τάση ολοκληρωτικής καταστροφής αυτών που θεωρεί εχθρούς του. Μετά τον θάνατο του Πατρόκλου, ήταν τόσο το μένος του εναντίον των Τρώων και του Έκτορα, που ακόμη και η προτροπή της μητέρας του Θέτιδος, ότι αν γυρίσει στην μάχη θα πεθάνει, δεν στάθηκε ικανή να τον συνετίσει. Επιστρέφει στη μάχη με μοναδικό σκοπό να εκδικηθεί τον θάνατο του αγαπητού του φίλου με τη δολοφονία του Έκτορα.

Με τα καινούρια όπλα που του έφτιαξε ο Ήφαιστος ξαναβγήκε στη μάχη και σκότωσε τόσους που ο ποταμός Σκάμανδρος του παραπονέθηκε για τα πολλά πτώματα που σωρεύονταν στα νερά και την κοίτη του και εμπόδιζαν τα νερά να βρουν τη συνηθισμένη διέξοδο τους στη θάλασσα. Στη μάχη ρίχτηκαν και οι θεοί, με αποτέλεσμα οι Τρώες να υποχωρήσουν.

Ο Έκτορας αποφασίζει να βγει έξω και να αντιμετωπίσει τον Αχιλλέα, παρά την πίεση που δέχτηκε από τους γονείς και τη σύζυγό του για το αντίθετο. Αρνητικά και ηττοπαθή συναισθήματα τού προκάλεσαν δισταγμό, το έβαλε στα πόδια και ο Αχιλλέας τον ακολούθησε -τρεις φορές έκαναν τον γύρο των τειχών. Η θεά Αθηνά πήρε τότε την μορφή του Διηφόβου και τον ενθάρρυνε να πολεμήσει, λέγοντάς του ότι θα αντιμετώπιζαν μαζί τον Αχιλλέα. Απώτερος σκοπός της θεάς ήταν να προκαλέσει τη μονομαχία και τον θάνατο του Έκτορα. Ο Έκτορας πείστηκε στα λόγια του (της), κατέπνιξε τον φόβο του και συνάντησε τον Αχιλλέα έξω από τα τείχη της Τροίας. Ζήτησε μάλιστα να τηρήσουν το άγραφο δίκαιο του πολέμου και να συμφωνήσουν ότι ο νικητής της μονομαχίας δεν θα ατίμαζε το σώμα του ηττημένου. Ο Αχιλλέας, γεμάτος και αυτός με αρνητικά συναισθήματα για το χαμό του Πατρόκλου, αρνήθηκε με τρόπο υβριστικό.

Ο Αχιλλέας έριξε πρώτος το ακόντιο του, αλλά ο Έκτορας το απέφυγε και απάντησε αμέσως μετά επίσης με ρίψη ακοντίου που βρήκε στην ασπίδα του Αχιλλέα, όμως δεν τη διαπέρασε. Η Αθηνά στο μεταξύ έδωσε πίσω το ακόντιο στον Αχιλλέα, ενώ ο Έκτορας που γύρισε κοιτώντας στα τείχη και ψάχνοντας το Διήφοβο για να του δώσει νέο ακόντιο συνειδητοποίησε ότι η παρουσία του νωρίτερα ήταν τέχνασμα θεϊκό. Το ζύγισμα των ψυχών των δύο ηρώων από τον Δία, η ψυχοστασία, έδειξε ότι είχε έρθει η ώρα του Έκτορα -ο δίσκος ο δικός του έφτασε μέχρι κάτω τον Άδη, ο Απόλλωνας τον εγκατέλειψε.

Έχοντας πια επίγνωση του τέλους του, ο Έκτορας δεν το έβαλε κάτω. Είπε πως θα πολεμήσει μέχρι θανάτου και ότι οι επόμενες γενιές θα μάθαιναν πόσο ανδρειωμένος ήταν. Φορώντας την πανοπλία του Αχιλλέα, την οποία είχε πάρει από τον νεκρό Πάτροκλο, όρμησε στον αντίπαλό του. Εκείνος πάλι, γνωρίζοντας καλά τα αδύναμα σημεία της, έριξε το ακόντιο σε ένα ανοιχτό σημείο του τραχήλου του Έκτορα, όμως ποιητικῇ ἀδείᾳ δεν του κόβονται οι φωνητικές χορδές, ώστε ο Αχιλλέας να τον ακούσει να προφητεύει το τέλος του από τον Πάρη μπροστά στις Σκαιές Πύλες αλλά και την ικεσία του να παραδώσει το σώμα του στους δικούς του. Έπεσε νεκρός, αφού πρώτα άκουσε την υβριστική άρνηση του Αχιλλέα να πράξει το δίκαιο.

Ο Αχιλλέας τράβηξε το δόρυ από το νεκρό σώμα του, όπως και τα όπλα αίμα γιομάτα. Ο μανιασμένος τιμωρός είχε κατά νου να αποκεφαλίσει τον φονιά του Πατρόκλου και να του προσφέρει το κεφάλι του, όμως ο ποιητής, έχοντας υπόψη την ικεσία του Πριάμου (ραψωδία Ω), δεν θα μπορούσε να το επιτρέψει.

Μετά από τη θριαμβευτική νίκη του έναντι του Έκτορα, ο Αχιλλέας σέρνει το νεκρό σώμα γύρω από τα τείχη της Τροίας δεμένο πίσω από το άρμα του, πανηγυρίζοντας υβριστικά τη νίκη του. Η ύβρις αυτή του Αχιλλέα, η βεβήλωση του νεκρού σώματος του Έκτορα αποτέλεσε το θανάσιμο αμάρτημα του και έκανε τους θεούς να αποφασίσουν τον θάνατο του ίδιου.

Έντεκα μέρες κρατούσε άταφο τον νεκρό Έκτορα και την δωδέκατη ο Πρίαμος πήγε να του ζητήσει την σωρό του γιου του, να την τιμήσει ως έπρεπε. Εδώ έχουμε την μεταστροφή του Αχιλλέα και την ανάγκη να ζητήσει συγχώρεση για την ασέβεια του, προς τον Έκτορα. Να ζητήσει συγχώρεση από τον εαυτό του. Αυτό αποδεικνύεται από την φιλόξενη στάση του, προς τον Πρίαμο, γεγονός που έκανε τους πάντες να απορήσουν.

Η συγχώρεση λοιπόν δόθηκε. Δόθηκε αλήθεια?

Εδώ απεικονίζω τον Αχιλλέα, τις τελευταίες στιγμές του θανάτου του, έτοιμο να τον καταπιεί αιώνια, το μαύρο νερό της Στυγός. Η Στύξ ήταν ένα από τα πέντε ποτάμια του Άδη, γνωστός ως ποταμός του μίσους.

Επέλεξα να βάλω δεξιά, την γνώριμη μορφή του Ιησού, εκείνη των παιδικών μας χρόνων, της αθωότητας. Ο λόγος ήταν ότι ήθελα να συμβολίσω την μετάνοια και την συγχώρεση. Ακόμη και το τελευταίο λεπτό, διαβαίνοντας το κατώφλι του θανάτου, όταν η Ψυχή αναγνωρίσει τα λάθη και τα αμαρτήματα της, τότε θα της αποκαλυφθεί ο δρόμος προς τον Ουρανό. Εκεί που δείχνει και ο δείκτης του Πλούτωνα. Τα πολύχρωμα βιτρό, που απεικονίζονται από πίσω.

Ακόμη κι εκεί όμως, το σκοτάδι προσπαθεί να εισέλθει και να αμαυρώσει την λάμψη και το Φως, μαχόμενο λυσσαλέα να ανακαλύψει ακόμη και μια μικρή χαραμάδα της Ψυχής. Αυτό συμβολίζεται με την λεπτή διάχυση του μαύρου πίσω από την ζωντανή πολυχρωμία.

Τελικά σώθηκε η Ψυχή του Αχιλλέα, έπειτα από την μεταμέλεια του μπροστά στον Πρίαμο?

Πηγές αναφέρουν ότι ο Αχιλλέας συναντήθηκε τελικά με τον Οδυσσέα, κάτω στον Άδη, όταν ο τελευταίος έψαχνε να ζητήσει χρησμό από τον μάντη Τειρεσία. Ο Αχιλλέας ρωτούσε με αγωνία για το τέλος του πολέμου, για τον πατέρα του αλλά και τον γιό του που είχε αφήσει πίσω και δεν είχε προλάβει να γνωρίσει. Χαρακτηριστικά αναφέρει:


«Μη μου μιλάς καταπραϋντικά για τον θάνατο, ένδοξε Οδυσσέα. Θα προτιμούσα να υπηρετώ ως μισθοφόρος κάποιου άλλου, παρά να είμαι ο αφέντης των νεκρών που χάθηκαν.»


Υπάρχει όμως και η άλλη εκδοχή, εκείνη του Παυσανία όπου οι δύο ήρωες της Ελληνικής μυθολογίας, ο Αχιλλέας με τον Πάτροκλο, συνέχισαν και μετά το θάνατο να ζουν μαζί στη νήσο Λευκή (Παυσ. ΙΙΙ, 19-2).

Όπως έχω ήδη αναφέρει, τα έργα μου βρίθουν συμβολισμών και ο θεατής βλέπει εκείνο που ο ίδιος επιθυμεί να δει.


Link: https://www.geoanas-artpage.com/451922901?i=183115786
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
Ευχαριστώ ιδιαίτερα την κυρία Τζένη Κουκίδου (Κριτικό λογοτεχνίας και θεάτρου, γραφιστική και φωτογραφία (ΤΕΙ Αθηνών), επιμέλεια - διόρθωση κειμένων (ΕΚΠΑ)) και CEO του ιστοτόπου τέχνης, κουλτούρας και πολιτισμού https://www.koukidaki.gr/ για την αποδοχή των έργων μου, εμπνευσμένα από τον πόλεμο Ουκρανίας και Ρωσίας, που θα ανταμώσουν και θα συνοδεύουν έργα λόγου.


Η επίσκεψη σας στην ομάδα #koukidaki και στον παραπάνω ιστότοπο, μόνο χαρά θα σας προσφέρει, ανακαλύπτοντας τους μικρούς και μεγάλους θησαυρούς που κρύβονται μέσα της.
Καλά ταξίδια!


ΥΓ.

Συντονισμένη δράση από το koukidaki.gr με λογοτεχνικά βιβλία και έργα λόγου και εικόνας που εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί από τον πόλεμο Ουκρανίας και Ρωσίας. Με σειρά έκδοσης. Πρώτες δημοσιεύσεις... Ελεύθερα για διάβασμα...

 

turrican

Too Retro to post!
Comrade
Joined
Jun 13, 2012
Messages
3,019
Συγκλονιστικό πραγματικά Γιώργο! :cry::cry::cry:

Η σκηνή που περιέγραψες και απόδωσες καλλιτεχνικά με το δικό σου ξεχωριστό τρόπο, είναι, κατά τη γνώμη μου, η κορυφαία στιγμή του έπους!
Ο Αχιλλεύς, αθάνατος, ο τέλειος θηρευτής, κυριολεκτικά μια μηχανή που σκοτώνει, δεν έχει αντίπαλο σε αυτόν τον κόσμο! Είναι πρακτικά ένας μικρός θεός!

Ο Έκτωρ, το ξέρει! Είπε όμως κάποτε: " Εἷς οἰωνὸς ἄριστος ἀμύνεσθαι περὶ πάτρης" και πρέπει να το τιμήσει!
Υπάρχει το καθήκον, και κάποιος πρέπει να το κάνει! ! Βγαίνει από τα τείχη και η βαριά πόρτα κλείνει πίσω του!
Τώρα πια είναι μόνος του! Τον παρακολουθεί όλη η πόλη! Οι γονείς του αγωνιούν!

Ξαφνικά, σαν να ξύπνησε από λήθαργο, παγώνει, φοβάται! Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης νικά την αδρεναλίνη και αρχίζει να τρέχει γύρω από τα τείχη. Ο Αχιλλεύς τον κυνηγά λυσσασμένα!

Οι γονείς του κλαίνε! Η (γυναίκα του) Ανδρομάχη οδύρεται και τραβά τα μαλλιά της! Ο μικρός Αστυάναξ, στην αγκαλιά της, ζει τις τελευταίες του στιγμές στο φως! Σύντομα μετά το τέλος της Τροίας, θα πεταχτεί από τα τείχη, και θα γίνει βορά στα σκυλιά!

Οι συμβολισμοί σου είναι απίθανοι!
Βλέποντας το, νοιώθω ότι συγχωρέθηκα και εγώ!
Είσαι καλλιτέχνης!

(Παρατηρώ επίσης ότι ξεπετάς τα έργα γρήγορα, άρα βρίσκεσαι σε "οίστρο")
Οπότε ανέβα στο κύμα, κοινώς πιάσε τον ταύρο από τα κέρατα! :love:
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
@turrican
Για άλλη μια φορά έπιασες τον παλμό μου!!! Καλέ μου φίλε είσαι μέσα στο κεφάλι μου! Ναι... σε οίστρο είμαι εδώ και 2 χρόνια περίπου... έρχονται και άλλα πολλά, αλλά είπαμε όλα με ρέγουλα...

Παρεμπιπτόντως, έσκασε πριν λίγο ακόμη ένα χαρούμενο νέο. 'Ένας καινούργιος διαγωνισμός, όπου έστειλα τα έργα μου χθες..

Αυτός εδώ:

face of things.jpg



Έστειλα 3 έργα μου, την Ιθάκη, τον Νάρκισσο και αυτό το τελευταίο...


Η κυρία Έλενα Στράνη επικοινωνήστε σήμερα μαζί μου με αυτό το email και μεταξύ άλλων μου είπε...

Καλησπέρα σας,



Σας ευχαριστούμε για την υποβολή σας. Είδαμε τα έργα σας και σας προτείνουμε να εκθέσετε. Παρακαλώ διαβάστε στις επόμενες παραγράφους προσεκτικά τους όρους και προϋποθέσεις συμμετοχής σας στην έκθεση μας και εφόσον τους αποδέχεστε και εξακολουθείτε να επιθυμείτε να συμμετέχετε παρακαλώ να με ειδοποιήσετε απαντώντας μου σε αυτό το e-mail προκειμένου να σας καθοδηγήσω με την υπόλοιπη διαδικασία.
Σας προτείνουμε να συμμετέχετε στην έκθεση μας "Η όψη των πραγμάτων" που θα λάβει χώρα στην Αθήνα στη Chili Art Gallery (Δημοφώντος 13-15, Θησείο) 23 Ιουνίου - 2 Ιουλίου 2022, και διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ARTgrID με διάρκεια ενός μήνα.
....

Με εκτίμηση,

Έλενα Στράνη
Marcom & Events Manager
stranihelena@gmail.com


Αυτά! :) .. σύντομα έρχονται και άλλα...

ΥΓ. Μου αρέσει που μοιράζομαι τα όμορφα νέα μου, με εσάς τα δοκιμασμένα φιλαράκια μου από χρόνια... :)


@Vincent
Δεν σε ξέχασα ;) .. Κάτι φτιάχνω και για σένα ΄;) :)
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
Γεια σας φιλαράκια μου!

Σας άφησα λίγο πίσω στα updates... Πολύ τρέξιμο... Για να δούμε πρώτα τα καινούργια μου έργα!

284783427_1399048420598051_3252700088466724547_n.jpg

"Me, in glasses", 2022


Υλικά / Materials:
Acrylic colors οn paper.

Self portrait.

Dimensions: 35 X 50 cm

 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
i282319414709062470._szw1280h1280_.jpg

"Good Morning Princess",2022

Υλικά / Materials:
Ακρυλικά σε χαρτί.

Acrylic colors on paper.


Περιγραφή:

Ο μικρός μου γιός, ο Κωνσταντίνος, στο μάθημα των εικαστικών, στο σχολείο, σχεδίασε με κοινό μολύβι γραφίτη ένα μικρό κοριτσάκι. Το έκανε πάνω σε ένα φτηνό χαρτί, σε απλό μπλοκ σχεδίου για παιδιά. Ήταν το θέμα της σχολικής εργασίας που τους είχε αναθέσει η καθηγήτρια των εικαστικών. Ο Κωνσταντίνος δεν μπορούσε να θυμηθεί τον ζωγράφο που το είχε φιλοτεχνήσει, ούτε και τον τίτλο του πρωτότυπου πίνακα.
Όταν το είδα μου θύμισε κάτι. Αυτό το κοριτσάκι μου ήταν πολύ γνώριμο. Παρότι έψαξα πολύ δεν μπόρεσα να βρω την πληροφορία που αναζητούσα. Μου άρεσε πολύ το σχέδιο από γραφίτη του Κωνσταντίνου μου. Άρχισα να του δίνω χρώμα, σα να του έδινα ζωή. Την ξεκίνησα πολύ πρωί και την έκανα σα πριγκίπισσα γι αυτό και ο τίτλος «Good Morning Princess».
Βέβαια η «τύχη» έκανε για άλλη μια φορά τα «μαγικά» της…
Λίγο πριν το ολοκληρώσω, βρέθηκα «τυχαία» μπροστά στο : “Portrait of a Young Girl” .c. 1915 – του μεγάλου Ισπανού σουρεαλιστή Joan Miro.

Ο André Robert Breton δήλωσε για τον Miro … "είναι ο περισσότερο σουρεαλιστής από όλους".



Το πρωτότυπο έργο του Miro που εμφανίστηκε "Τυχαία" μπροστά μου...

Young-Girl-Portrait-Miro-Art-paint-by-numbers.jpg
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,377
Σχετικά με την έκθεση "Μελάνι σε Χαρτί 3" που ακόμη "τρέχει" στην Myro Gallery έως τις 11/6

Ευχαριστώ πολύ το Fox24.gr και την δημοσιογράφο Μαριάννα Φτάκα για την ενδιαφέρουσα κουβέντα μας, στην έκθεση Μελάνι σε χαρτί 3 , στη Myro Gallery , υπό την επιμέλεια του Paris Kapralos.
Ευχαριστώ θερμά τον Paris Kapralos για την άψογη διοργάνωση και επιμέλεια της έκθεσης αλλά και για τις ευκαιρίες που προσφέρει στους νέους δημιουργούς.

Σχετικά με τα όσα είπαμε με την δημοσιογράφο Μαριάννα Φτάκα και το μικρό αφιέρωμα που μου έκανε την τιμή, μπορείτε να διαβάσετε εδώ :

Μαριάννα Φτάκα

https://fox24.gr/2022/06/06/ta-egkainia-tis-ekthesis-melani-se-cha/



Update:

Εδώ το δημοσίευμα στην εφημερίδα karfitsa.gr

 
Last edited:
Top