Daimakaimura (Ghouls 'n Ghosts) for the Atari STE

turrican

Retro Guru
Messages
2,669
Reaction score
2,361
Points
123
Τι να πω βρε παιδιά...θα το έχετε δει οι περισσότεροι, το παραθέτω και εγώ! Η αξία του CPS στα ARCADES δοκιμασμένη και δεδομένη. Οι τελευταίες εκδόσεις μάλιστα έτρεχαν τον 68000 στα 12 Mhz. Ας μην υπολογίσουμε τα sprites και τα χρώματα... Υπάρχει η αισιοδοξία ότι τα hardware χαρακτηριστικά του Atari STE μπορούν να υποστηρίξουν ένα αποτέλεσμα καλύτερο από το προηγούμενο "Ghouls 'n Ghosts" και πιο κοντά στην Arcade έκδοση. Εγώ δεν είμαι αισιόδοξος, είμαι μάλλον απαισιόδοξος. Μακάρι...

http://www.atari-forum.com/viewtopic.php?f=26&t=31479
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Messages
7,055
Reaction score
5,547
Points
223
Δεν το έχω ξαναδεί... Μακάρι να δούμε εξελίξεις :)
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Messages
7,055
Reaction score
5,547
Points
223
Βρε τους άτιμους...λες και βλέπω emu wip...ίδιο παν να το φτιαξουν....
 

turrican

Retro Guru
Messages
2,669
Reaction score
2,361
Points
123
Τι να πω ρε παιδιά...
Από μικρός άκουγα ότι τα G&G έχουν μεταφερθεί άθλια, ότι είναι μικροσκοπικά τα γραφικά τους....
Όκ! Μπορεί να έχουν βάση. Αλλά εγώ με αυτά τα conversions ένιωθα ένας μικρός θεούλης! Τι να μου πουν...
Τώρα όμως, ο τύπος θέλει να περάσει τα γραφικά της Arcade version...
Σίγουρα δε μιλάει για 50fps, και νομίζω το ξεχνάμε το parallax scrolling.
Όμως εδώ που είμαστε, φαίνεται αρκετά αργό...τι θα γίνει όταν το φορτώσει και με τα υπόλοιπα γραφικά;
Θα πρέπει να κάνει τρελό optimization στον κώδικα του...δε ξέρω....έχω τις πολύ από κάτω μου. :sick:

(και είμαι από τους πολύ αισιόδοξους! Ακόμα περιμένω το STE Special Edition Turrican του unseenmenace) :coffee:
 

turrican

Retro Guru
Messages
2,669
Reaction score
2,361
Points
123
Βρε σαν πολύ γρήγορα προχωρά το project! :eek:
 

turrican

Retro Guru
Messages
2,669
Reaction score
2,361
Points
123
...λοιπόν, το φιλοσόφησα λίγο. Έχουμε απο τη μία, ένα σύστημα βασισμένο στον MC68000 (αταρι), με κάποια μάλιστα, επιτάχυνση υλικού.
Από την άλλη, έχουμε το CPS με τον 68000 χρονισμένο στα 10-12 Mhz, συν ένα Z80 και τα ρέστα.
Ήμουν (και είμαι) πολύ δύσπιστος ως προς την τελική κατάλιξη. Αλλά....υπάρχει ένα (καλό) προηγούμενο.
Το Rastan της Taito βασίστηκε σε μια πλακέτα, με χαρακτηριστικά πολύ κοντά στο CPS.
Ε, λοιπόν το Rastan έγινε αριστούργημα στο ...Apple II GS.
Σίγουρα το Amiga like μήλο έκρυβε πολλά μυστικά. Όμως, έχει μικρό χρονισμό, 8 bit data bus και ιδιόρρυθμους περιορισμούς.
Δέστε τώρα την καλύτερη έκδοση του Rastan στα computers!
To Apple II GS κοντεύει να βάλει τα γυαλιά και στο Arcade...


...τι στην ευχή, δε μπορεί να αποδώσει ένα G&G ένας ST?
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Messages
404
Reaction score
319
Points
63
...λοιπόν, το φιλοσόφησα λίγο. Έχουμε απο τη μία, ένα σύστημα βασισμένο στον MC68000 (αταρι), με κάποια μάλιστα, επιτάχυνση υλικού.
Από την άλλη, έχουμε το CPS με τον 68000 χρονισμένο στα 10-12 Mhz, συν ένα Z80 και τα ρέστα.
Ήμουν (και είμαι) πολύ δύσπιστος ως προς την τελική κατάλιξη. Αλλά....υπάρχει ένα (καλό) προηγούμενο.
Το Rastan της Taito βασίστηκε σε μια πλακέτα, με χαρακτηριστικά πολύ κοντά στο CPS.
Ε, λοιπόν το Rastan έγινε αριστούργημα στο ...Apple II GS.
Σίγουρα το Amiga like μήλο έκρυβε πολλά μυστικά. Όμως, έχει μικρό χρονισμό, 8 bit data bus και ιδιόρρυθμους περιορισμούς.
Δέστε τώρα την καλύτερη έκδοση του Rastan στα computers!
To Apple II GS κοντεύει να βάλει τα γυαλιά και στο Arcade...


...τι στην ευχή, δε μπορεί να αποδώσει ένα G&G ένας ST?

επειδή το Apple II GS μια φορά μεταμορφώθηκε σε X68000 (αναφέρομαι στην ποιότητα των conversions του X68000)δεν σημαίνει ότι αυτό είναι εφικτό κάθε φορά και για κάθε 68000 based πλατφόρμα.


Αλλωστε για την περίπτωση του Rastan σχεδόν εξίσου καλή -τηρουμένων των αναλογιών-είναι και η Dos έκδοση (η οποία θυμίζει την αντίστοιχη του Apple II GS απλά "κομμένη"στις δυνατότητες των εκάστοτε PCs) .
 
Last edited:

turrican

Retro Guru
Messages
2,669
Reaction score
2,361
Points
123
Δεν έχεις άδικο!
Όμως εδώ έχουμε ένα μηχάνημα (apple II GS), που εκτός από ένα "ιδιότροπο" επεξεργαστή, έχει και ένα εξαιρετικά χαμηλό χρονισμό, αρκετά λιγότερη μνήμη, και όχι (τουλάχιστον κάποια εμφανή) επιτάχυνση υλικού. Η DOS έκδοση (που σωστά ανέφερες ότι είναι εντυπωσιακή) σίγουρα παίζει σε κάποιο μεγαλύτερου χρονισμού PC. Αν έπαιξε τόσο γρήγορα στο μήλο, γιατί να μη παίξει και στον ST (που έχει γρηγορότερο επεξεργαστή και περισσότερη μνήμη) ?
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Messages
404
Reaction score
319
Points
63
Η DOS έκδοση (που σωστά ανέφερες ότι είναι εντυπωσιακή) σίγουρα παίζει σε κάποιο μεγαλύτερου χρονισμού PC.


.......................


Αν θεωρείς το Rastan Conversion για ΙΙGS απίθανο τι να πει κανείς για το


The Apple IIGS and Super NES versions were programmed by Rebecca Heineman, who said: "Since Interplay wouldn't pay for a Super FX chip, I found a way to do it with static RAM on the cart and DMA which got me a great frame rate. Interplay wouldn't pay for the static RAM either, so I ended up using Fast ROM instruction. Interplay wouldn't pay for a 3.6 MHz ROM either. So, frustrated, I shoved my block move code into the DMA registers and use it as RAM running at 3.6 MHz. It worked. I got fast block moves on slow cartridges and made a game using polygons working on a 65816 with pure software rendering."[16] Another World is the only game directly ported from the Super NES to the Apple IIGS, which has the same 65C816 microprocessor.

https://en.wikipedia.org/wiki/Another_World_(video_game)
Δεν φτάνει μόνο να είναι εφικτό κάτι πρέπει να το αναλάβει και ο κατάλληλος Developer(Heineman).


Βtw
"Mε την ίδια wishfull λογική " τότε θα έπρεπε ήδη να έοχυμε έκδοση του Another World και Castle of Wolfenstein(= ΙΙGS version) για τον C64 με SuperCPU . SuperCpu = 65C816 στα 20 MHz ."

Υ.Γ. Τurrican + υπεραισιοδοξία στα όρια της υπερβολής >στο ίδιο reply. ???
(κάποια - να ελπίσουμε περαστική - ανοιξιάτικη αλλεργία?)
 
Last edited:

clemenza

Retro Addict
Messages
909
Reaction score
1,176
Points
93
Εγώ από την άλλη, δεν θεωρώ τρομερή επιτυχία την πιστή μεταφορά ενός δισδιάστατου arcade παιχνιδιού στον ST ή την Amiga: μάλλον το αντίθετο θεωρώ ως αποτυχία. Αν εξαιρεθούν παιχνίδια που κουνάνε συνεχώς τη μάνα τους και τον πατέρα τους έτσι, επειδή μπορούν (όπως π.χ. το Metal Slug), τα απλά, τυπικά, δισδιάστατα παιχνίδια που δεν έχουν 100 sprites και 10 layers parallax scrolling ταυτόχρονα θα έπρεπε να είναι κανόνας να μεταφέρονται αξιοπρεπώς.

Για παράδειγμα, το Green Beret δεν έγινε ποτέ port σε ST ή Amiga, αλλά δε νομίζω ότι θα συνιστούσε τρομερή επιτυχία ένα αξιόλογο port του παιχνιδιού: από τη στιγμή που το κατάφεραν στον ZX Spectrum άλλωστε, δεν θα υπήρχε δικαιολογία!

Το ότι λόγω περιορισμένου χρόνου, budget και resources ήταν κανόνας τα απαράδεκτα ports δεν σημαίνει επ' ουδενί ότι αυτά ήταν αντιπροσωπευτικά των πραγματικών δυνατοτήτων των μηχανημάτων...
 

turrican

Retro Guru
Messages
2,669
Reaction score
2,361
Points
123
Στη φώτο σου αναφέρονται τα minimum requirements.


Υ.Γ. Τurrican + υπεραισιοδοξία στα όρια της υπερβολής >στο ίδιο reply. ???
(κάποια - να ελπίσουμε περαστική - ανοιξιάτικη αλλεργία?)
A!!! Επιτελους μια συζήτηση της προκοπής!
Μηχανήματα, ρετρό και αηδίες! Ποιος νοιάζεται για αυτά;
Ας μιλήσουμε για εμάς!
Ρώτα με ότι θέλεις να μάθεις, και μετά θα προσπαθήσω να ψυχολογήσω εγώ εσένα!
 
Last edited:

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Messages
7,055
Reaction score
5,547
Points
223
Βρε όρεξη πρωί-πρωί και Δευτεριάτικα για ψυχολογία! :lol::lol::lol::p
....Πάντως εγώ παρακολουθώ, μέχρι να έρθει το επόμενο περιστατικό μου :D
 

ChrisTOS

Retro Enthusiast
Messages
293
Reaction score
448
Points
63
Όσον αφορά στα Arcade perfect ports. Ούτε ο ST ούτε η Amiga μπορούν γενικά να κάνουν (όταν μιλάμε για τα 16-bit Arcade του 88-89-90). Εδώ δυσκολεύεται το X68000 που είναι στην ουσία arcade board.
Ειδικά για απλό ST είναι σχεδόν αδύνατον. Scrolling, parallax και 60fps μπορώ να σκεφτώ μόνο ένα παιχνίδι (Outzone). Στον STE με το hardware scrolling και τον blitter είναι λίγο πιο εύκολο, αλλά και εκεί το parallax είναι δύσκολο. H Amiga μπορεί να κάνει parallax σχετικά εύκολα (βέβαια όχι όπως ένα Arcade) αλλά κοντά. Όμως έχει άλλους περιορισμούς που επίσης την δυσκολεύουν.
Τώρα στην PC έκδοση του Rastan. Βρήκα ένα μόνο video που δείχνει CPU speed στο Dosbox και είναι στα 3000 cycles, δηλαδή περίπου ένας 286 στα 16MHz. Δεν είναι καθόλου κακή απόδοση αλλά πάλι στην ουσία είναι γραφικά απλό σαν παιχνίδι. Ούτε parallax ούτε περισσότερα από 4 sprite στην οθόνη και μάλιστα με slowdown σ' αυτή την περίπτωση. Τα pc όπως και ο ST βασίζονται πολύ στην επεξεργαστική ισχύ. Για παράδειγμα στα 16MHz τα περισσότερα παιχνίδια στον ST γίνονται πολύ πιο ομαλά (κάτι που δεν συμβαίνει όμως τόσο πολύ στην Amiga γιατί ο περιορισμός είναι το chipset).
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Messages
404
Reaction score
319
Points
63
Πέρα από το κακό(γουστο) μου χιούμορ-το οποίο δυστηχώς δεν οφείλεται σε κάποια περαστική ανοιξιάτικη αλλεργία -

αυτό που υπονόησα

είναι οτι νομίζω οτι η μεταφορά του R-Type deluxe στον STE

http://underground.iamretro.gr/index.php?threads/r-type-deluxe-για-το-atari-ste.7472/

τοποθετεί τον πήχη των προσδοκιών σε μια πιο ρεαλιστική βάση.
 

ChrisTOS

Retro Enthusiast
Messages
293
Reaction score
448
Points
63
Το R-Type deluxe (RIP Bod, you are missed), δεν ήταν καλό παράδειγμα. Καταρχήν έχει πάρα πολυ slowdown γιατί ήταν wip και unoptimized. Θα έβλεπα το AGT ως παράδειγμα.
 
Top