What's new
iamretro

Wow! It seems you have yet to create an account with us! Needless to say, you have to register in order to get the full "iamretro" experience! You will then be able to create your own topics, reply to posts and be an active member of the MOST prolific community in Greece (even further than that, but we're being modest for now). So don't delay! REGISTER!

Kung Fu Master, arcade pcb

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,306
Ακόμη ένα θρυλικό παιχνίδι από την Irem.
Κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το 1984 με τον τίτλο Spartan-X ((スパルタンX Suparutan X?), ενώ την διανομή του στην Αμερική ανέλαβε η Data East.
Δημιουργός του, ο κύριος Takashi Nishiyama που μας χάρισε το Moon Patrol (από την ίδια εταιρεία, το 1982) και αργότερα το Street Fighter (1987) ως μέλος της ομάδας της Capcom.

Σύμφωνα με την Wikipedia ( :arrow: http://en.wikipedia.org/wiki/Kung-Fu_Master ) το σενάριο του παιχνιδιού, βασίστηκε (εμπνεύστηκε :!: :?: ) από την ταινία "Wheels on Meals", με πρωταγωνιστή τον Jackie Chan.

To hardware της πλακέτας αποτελεί το σύστημα M62

CPU : Z80 @ 3.072 MHz
PCB: Top - M62-G-B, Middle - M62-A-C, Lower - M62-B-C

Sound CPU : M6803 @ 894.886 kHz
Sound Chip : 2x AY-3-8910 @ 894.886 kHz, 2x MSM5205 @ 384 kHz

The M62 board can be set up for different configurations through the use of jumpers.

A Board:
J1: \
J2: / ROM or RAM at 0x4000
J3: sound prg ROM size, 2764 or 27128
J4: send output C of the secondy AY-3-8910 to SOUND IO instead of SOUND. Is this to have it amplified more?
J5: enable a tristate on accesses to the range a000-bfff (must not be done when there is ROM at this address)
J6: ?
J7: main prg ROM type, 2764 or 27128

B Board:
J1: selects whether bit 4 of obj color code selects or not high priority over tiles
J2: selects whether bit 4 of obj color code goes to A7 of obj color PROMS
J3: I'm not sure about this. It involves A8 of sprite ram.
J4: pixels per scanline, 256 or 384. There's also a PROM @ 6F that controls video timing and how long a scanline is.
J5: output Horizontal Sync or Composite Sync
J6: ?
J7: \ main xtal, 18.432 MHz (for low resolution games?) or
J8: / 24 MHz (for mid resolution games?)
J9: obj ROM type, 2764 or 27128

G Board:
JP1: \
JP2: | Tiles with color code >= the value set here have priority over sprites
JP3: |
JP4: /

Αποτελεί την μετεξέλιξη εκείνου του Moon Patrol (M52).

Πηγή : :arrow: http://www.system16.com/hardware.php?id=737&page=1#578

Η δική μου πλακετίτσα, αφού καθαρίστηκε, και σουλουπώθηκε ala Geoanas :D , είναι πανέτοιμη να φιλοξενήσει τις πλέον επικές μονομαχίες του Thomas στον δρόμο για την διάσωση της κοπέλας του :mrgreen:

Να κι ένα video προς τέρψη των οφθαλμών :mrgreen: ,που σκάρωσα κι ανέβασα στο YT :


Enjoy !
 

nkary

Too Retro to post!
Comrade
Joined
May 20, 2012
Messages
4,431
Θεριό το μηχάνημα :eek:
Ωραίο παιχνίδι. Από τα αγαπημένα. Το είχα προλάβει. Αλλά και δύσκολο :(
 

fotis_kfor

Retro Addict
Comrade
Joined
Oct 3, 2012
Messages
536
Τα συγχαρητήριά μου και εδώ Γιώργαρε!!!! Απλά απίστευτος μερακλής!!! Χίλια μπράβο! ;)
 

dR_wH0

Solder Noob
Staff member
Comrade
Joined
Mar 24, 2012
Messages
5,854
Ρισπεκτ. Αμα βρείς το Yi Ar Kung Fu Ξέρεις που θα το δώσεις ε ; ε ; ε ;;;;; :cool: :cool: :cool: :cool:
 

amiga500fan

Retro Addict
Comrade
Joined
Sep 23, 2012
Messages
813
Παιχνιδάρα...αλλα βρε παιδάκι μου δεν μπορεσα ποτέ να βγάλω την πρώτη πιστα...πολύ δύσκολο... :eek:
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Comrade
Joined
Oct 21, 2012
Messages
7,306
Εγώ στο arcade έφτανα μέχρι 3η πίστα, αλλά με πολύ ζόρι :mrgreen:
 

Hellraiser

Retro Enthusiast
Comrade
Joined
Oct 22, 2012
Messages
265
Ο Kan-Fu Master τι ειναι ακριβως....φανταζομαι αν εβγαινε τωρα το παιχνιδι θα λεγοταν ΚΑΝΓ-ΚΟΥΡ Master! :lol:
 
Top