- Joined
- Mar 9, 2012
- Messages
- 983
Το θυμήθηκα σε πρόσφατο ποστ οπότε χιερ μαι του σεντς.
Πόσα παιχνίδια έχει ο ζμπέχτρουμ? ατελείωτα.
Και να θέλαμε δεν θα μπορέσουμε να τα τερματίσουμε όλα, αλλά ούτε και να γίνουμε μάστερς σε κάποια.
Ας ποκάρουμε λοιπόν για να δούμε αρκετά από αυτά, η απλά να προπονηθούμε και να κάνουμε φιγούρα στην έκθεση.
Αν λοιπόν δεν έχουμε multiface και μας βρίσκετε ένα πρόχειρο divide, θα κάνουμε τα παρακάτω βήματα.
Για το divide υπάρχει το fatware το οποίο προσφέρει poke support.
Το πρόβλημα είναι πως δεν παίζει σε όλα τα divide, και ένα από αυτά είναι και το δικό μου Divide 57c - ESXDOS (ουανς γκαντεμ, αλγουειζ γκαντεμ)
Ένα ανοιξιάτικο μεσημέρι λοιπόν, συγκέντρωσα όλη τα φαιά ουσία μου (και τα 0,5ml) να βρω μια λύση.
Ήξερα πως κάνουν κάτι τέτοιο με snapshots αλλά εκεί υπάρχει άλλο θέμα.
Τα snaps, ξεκινάνε από 40ΚΒ με μάξιμουμ τα 128ΚΒ.
Όταν όμως έχεις να κάνεις με μεγαλύτερα παιχνίδια η και multiload τίτλους, τότε δεν κάνεις δουλειά.
Η λύση είναι απλή.
Ποκάρουμε ένα παιχνίδι στον emulator με τον γνωστό τρόπο και σώζουμε το snap μας.
Περνάμε το snap στο divide μαζί με το αρχικό TAP του, προσοχή να είναι το ίδιο και όχι άλλη έκδοση του παιχνιδιού.
Στον spectrum τώρα τρέχουμε το ποκαρισμένο μας snap και μόλις φορτώσει ξαναπατάμε το ΝΜΙ button.
Σκρολλάρουμε μέχρι να βρούμε το TAP μας όπου και είναι το πλήρες παιχνίδι και πατάμε το <i>
Έπειτα πατάμε <space> και όχι το enter γιατί θα κάνει reset και θα τρέξει το TAP.
Με τα παραπάνω βήματα αφαιρούμε το snap μας από τη virtual tape θέση και το αντικαθιστούμε με το πλήρες TAP.
Το snap είναι ήδη στη RAM και παίζει κανονικά ποκαρισμένο μέχρι να χρειαστεί να φορτώσει το επόμενο κομμάτι του παιχνιδιού είτε γιατί είναι μόνο ένα κομμάτι του από το snap στη ram η γιατί είναι multiload.
Καλή επιτυχία.
Το συγκεκριμένο divide-φέρετρο είναι το τελευταίο που έφτιαξε ο Ben και είναι το δικό μου
Πόσα παιχνίδια έχει ο ζμπέχτρουμ? ατελείωτα.
Και να θέλαμε δεν θα μπορέσουμε να τα τερματίσουμε όλα, αλλά ούτε και να γίνουμε μάστερς σε κάποια.
Ας ποκάρουμε λοιπόν για να δούμε αρκετά από αυτά, η απλά να προπονηθούμε και να κάνουμε φιγούρα στην έκθεση.
Αν λοιπόν δεν έχουμε multiface και μας βρίσκετε ένα πρόχειρο divide, θα κάνουμε τα παρακάτω βήματα.
Για το divide υπάρχει το fatware το οποίο προσφέρει poke support.
Το πρόβλημα είναι πως δεν παίζει σε όλα τα divide, και ένα από αυτά είναι και το δικό μου Divide 57c - ESXDOS (ουανς γκαντεμ, αλγουειζ γκαντεμ)
Ένα ανοιξιάτικο μεσημέρι λοιπόν, συγκέντρωσα όλη τα φαιά ουσία μου (και τα 0,5ml) να βρω μια λύση.
Ήξερα πως κάνουν κάτι τέτοιο με snapshots αλλά εκεί υπάρχει άλλο θέμα.
Τα snaps, ξεκινάνε από 40ΚΒ με μάξιμουμ τα 128ΚΒ.
Όταν όμως έχεις να κάνεις με μεγαλύτερα παιχνίδια η και multiload τίτλους, τότε δεν κάνεις δουλειά.
Η λύση είναι απλή.
Ποκάρουμε ένα παιχνίδι στον emulator με τον γνωστό τρόπο και σώζουμε το snap μας.
Περνάμε το snap στο divide μαζί με το αρχικό TAP του, προσοχή να είναι το ίδιο και όχι άλλη έκδοση του παιχνιδιού.
Στον spectrum τώρα τρέχουμε το ποκαρισμένο μας snap και μόλις φορτώσει ξαναπατάμε το ΝΜΙ button.
Σκρολλάρουμε μέχρι να βρούμε το TAP μας όπου και είναι το πλήρες παιχνίδι και πατάμε το <i>
Έπειτα πατάμε <space> και όχι το enter γιατί θα κάνει reset και θα τρέξει το TAP.
Με τα παραπάνω βήματα αφαιρούμε το snap μας από τη virtual tape θέση και το αντικαθιστούμε με το πλήρες TAP.
Το snap είναι ήδη στη RAM και παίζει κανονικά ποκαρισμένο μέχρι να χρειαστεί να φορτώσει το επόμενο κομμάτι του παιχνιδιού είτε γιατί είναι μόνο ένα κομμάτι του από το snap στη ram η γιατί είναι multiload.
Καλή επιτυχία.
Το συγκεκριμένο divide-φέρετρο είναι το τελευταίο που έφτιαξε ο Ben και είναι το δικό μου