What's new
iamretro

Wow! It seems you have yet to create an account with us! Needless to say, you have to register in order to get the full "iamretro" experience! You will then be able to create your own topics, reply to posts and be an active member of the MOST prolific community in Greece (even further than that, but we're being modest for now). So don't delay! REGISTER!

Rygar AGA

Vincent

Retro Addict
Comrade
Joined
Mar 9, 2012
Messages
870
Κοιτάξτε πως έχει το πράγμα.
To arcade παίζει με 2xZ80 και χαμηλότερη ανάλυση.
Έχει όμως φοβερή παλέτα χρωμάτων και μπορεί να διαθέσει πολλά για έναν layer. Το υποσύστημα γραφικών είναι πανάκριβο.
Όλα τα μηχανήματα μέχρι και το neo geo έχουν περιορισμό στα χρώματα που θα δώσουν σε κάθε layer.
Αν λοιπόν έχεις bitmap γραφικά, δυστυχώς θα πέσεις σε αυτό το λούκι.
Στην Amiga όπως και στα arcades έχεις bitmaps και πρέπει να διαιρείς τα χρώματα σε κάθε layer (αν είναι hardware και όχι απλό block από cpu/blitter)
Οπότε στο AGA έχεις 256 χρώματα κάτι που σημαίνει πως θα είσαι πιο κοντά στο arcade.
Σε καμία περίπτωση όμως ίδιο αριθμό χρωμάτων.
Όπως και στο OCS, χρειάζεσαι 4bit παλέτα για να έχεις 50fps. Έτσι και στο AGA με κάτι παραπάνω αλλά όχι 8bit.
Στα 8bit πρέπει να κάνεις render 8 φορές το frame σου πράγμα που είναι αργό και αυτή είναι η αιτία που δεν είχαμε ποτέ καλά doom clones σε αντίθεση με ένα chunky μηχάνημα.

Βέβαια στο συγκεκριμένο παιχνίδι χάνουμε στο foreground αλλά κερδίζουμε στο background με τον copper.
 
Top