Super SD System 3 - Το απόλυτο περιφερειακό για PC Engine / TurboGraphX

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Messages
6,476
Reaction score
4,096
Points
223

Πρόκειται για μια συσκευή που κουμπώνει στο πίσω μέρος οποιαδήποτε turbografx 16, pc engine, coregrafx, coregrafx 2 ή super grafx κονσόλας κι έρχεται να εξομοιώσει με τέλειο τρόπο όχι μόνο το super cdrom 2 drive αλλά και system cards, hucards ακόμη και τις arcade cards. Βάλτε και την έξοδο σε RGB output και μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για τι μιλάμε!

Θυμίζω ότι η παραπάνω κονσόλες, αποτελούν μια από τις καλύτερες λύσεις για arcade (και όχι μόνο) gaming στο σπίτι, προσφέροντας ποιοτικότατους τίτλους στην βιβλιοθήκη τους. Οι τιμές αγοράς οποιασδήποτε κονσόλας έχουν φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη και γι αυτό δεν θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο σε αξία και για το ίδιο το περιφερειακό. Το Super SD System 3 έρχεται στα 240 Ευρώ και μπορείτε να το βρείτε στο NeoSD Store

Για το τι ακριβώς κάνει, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο video του φίλου μου GadgetUK164 και να κρίνετε οι ίδιοι αν αξίζει ή όχι η αγορά του.
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Messages
6,476
Reaction score
4,096
Points
223
Φωτιά και λαύρα, αλλά βάλε πόσο έχει το super CD rom μαζί με arcade card και θα δεις τι σε συμφέρει :whistle:
Αυτή η κονσόλα (όπως και μερικές ακόμη) είναι χόμπι για γερά βαλάντια...:|
 

stabill

Retro Starter
Messages
41
Reaction score
78
Points
28
Αν και όταν διάβαζα τα reviews στο Pixel το PC-Engine με είχε ξετρελάνει, δεν μπορώ να πω το ίδιο και τώρα που - μέσω emulators βεβαια - έχω δει τα περισσότερα games του (hucards). Ήταν κάτι μεταξύ 8-bit & 16-bit και σε καμμία περίπτωση δεν μπορούσε να συγκριθεί με την Mega Drive ή το Super Nintendo - εκτός βέβαια αν κανένας δεν εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο τις όποιες δυνατότητές του...
Όλα αυτά τα γράφω με αφορμή το σχόλιο "καλύτερες λύσεις για arcade gaming στο σπίτι", εννοείται καλοπροαίρετα. Δεν θα με χαλούσε να το είχα τότε, ή τώρα!
 

geoanas

Commodore Vampire
Staff member
Messages
6,476
Reaction score
4,096
Points
223
Εννοείτε βρε Σταύρο ότι τα γράφεις καλοπροαίρετα...Ναι,έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις, αλλά όταν άρχισα να τα ψαχουλεύω λόγω everdrive, διαπίστωσα μια πολύ ωραία ποικιλία από shmups (είδος που λατρεύω) και κάποιες από τις πλέον πιστές μεταφορές από coinop (βλ. Pacland, R-Type, Galaga 88......) σε κονσόλα...
 

Pluto63

Retro Addict
Messages
678
Reaction score
722
Points
93
Ένα από τα κοματια που ακόμη δεν μπόρεσα να προσθέσω στη συλλογή από κονσόλες λόγω της απαγορευτικής του πια τιμής. Ευτυχώς μπορώ και παίζω τα παιχνίδια του στο hyperspin γιατί όντως είναι ξεχωριστά. Πολύ καλύτερη αυτή η υλοποίηση από το everdrive.
 

stabill

Retro Starter
Messages
41
Reaction score
78
Points
28
Εννοείτε βρε Σταυρο ότι τα γράφεις καλοπροαίρετα...Ναι,έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις, αλλά όταν αρχισα να τα ψαχουλευω λόγω everdrive, διαπίστωσα μια πολύ ωραία ποικιλία από shmups (είδος που λατρεύω) και κάποιες από τις πλέον πιστές μεταφορές από coinop (βλ. Pacland, R Type, Galaga 88......) σε κονσόλα
Ναι, στα shoot'em'ups ηταν καλο, ανακάλυψα κι εγω πολλά "διαμαντάκια" (οντως πολυ καλη η εκδοση του R-Type). Ισως τελικα να μην αξιοποιηθηκε σωστα... Δεν ειχε αλλωστε να ανταγωνιστει κι ευκολους αντιπαλους...
 

Pr Dakkar

Retro Enthusiast
Messages
404
Reaction score
317
Points
63
Αν και όταν διάβαζα τα reviews στο Pixel το PC-Engine με είχε ξετρελάνει, δεν μπορώ να πω το ίδιο και τώρα που - μέσω emulators βεβαια - έχω δει τα περισσότερα games του (hucards).
Ήταν κάτι μεταξύ 8-bit & 16-bit
και σε καμμία περίπτωση δεν μπορούσε να συγκριθεί με την Mega Drive ή το Super Nintendo
-
εκτός βέβαια αν κανένας δεν εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο τις όποιες δυνατότητές του...
!
To TurboGrafx-16 αν και πήγε να περάσει σαν 16bitη κονσόλα ,είχε μεν 16bitη GPU
αλλά 8-bito επεγεργαστή , τον HuC6280
οποίος ήταν ένας 65C02 με κάποια extra που έτρεχε 1.79 MHz/7.16 MHz
ο 650C02 o οποιός είναι 8-bit Cpu (8-bit registers and data bus) me 16-bit program counter and address bus.

Mα για στάσου το και το SNES δεν είχε μεν 16bith GPU
δεν είχε ως CPU τον διάδοχο του Ricoh 5A22 δηλαδή 65C816 που έτρεχε 3.58/2.68/1.79 MHz
(τον άμεσο διάδοχο του 65C02)
οποίος 65C816 ήταν 16bit CPU ναι μεν αλλά έτρεχε σε 8bit data-bus.

δηλαδή ο Cpu του Snes ήταν μεν καλίτερος αλλά υβρίδιο κι αυτός .

Aρα και το Snes ήταν όπως το είπες "κάτι μεταξύ 8-bit & 16-bit"
απλά κοντύτερα στα 16bit σε σχέση με το PC-Engine.




Y.Γ.
H CPU του MegaDrive ήταν ο Motorola 68000
(16/)32bit επεξεργαστής με 32-bit instruction set, 32-bit registers 32-bit εσωτερικό data bus
αλλά με 16-bit main ALU και 16-bit εξωτερικό data bus.
 

stabill

Retro Starter
Messages
41
Reaction score
78
Points
28
To TurboGrafx-16 αν και πήγε να περάσει σαν 16bitη κονσόλα ,είχε μεν 16bitη GPU
αλλά 8-bito επεγεργαστή , τον HuC6280
οποίος ήταν ένας 65C02 με κάποια extra που έτρεχε 1.79 MHz/7.16 MHz
ο 650C02 o οποιός είναι 8-bit Cpu (8-bit registers and data bus) me 16-bit program counter and address bus.

Mα για στάσου το και το SNES δεν είχε μεν 16bith GPU
δεν είχε ως CPU τον διάδοχο του Ricoh 5A22 δηλαδή 65C816 που έτρεχε 3.58/2.68/1.79 MHz
(τον άμεσο διάδοχο του 65C02)
οποίος 65C816 ήταν 16bit CPU ναι μεν αλλά έτρεχε σε 8bit data-bus.

δηλαδή ο Cpu του Snes ήταν μεν καλίτερος αλλά υβρίδιο κι αυτός .

Aρα και το Snes ήταν όπως το είπες "κάτι μεταξύ 8-bit & 16-bit"
απλά κοντύτερα στα 16bit σε σχέση με το PC-Engine.




Y.Γ.
H CPU του MegaDrive ήταν ο Motorola 68000
(16/)32bit επεξεργαστής με 32-bit instruction set, 32-bit registers 32-bit εσωτερικό data bus
αλλά με 16-bit main ALU και 16-bit εξωτερικό data bus.
Έτσι όπως το θέτεις, εχεις δικιο. Η ποιοτητα ομως των games στο SNES δειχνει οτι ή ηταν πολυ καλυτερο, ή το "προσεξαν" περισσότερο. Το θεμα ομως ειναι οτι ειμαστε off-topic!
 
Top